logo
ArEn

نتایج جست و جو:

27

تعداد نتایج:

27

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

نقش واسطه ای تعهد سازمانی و مشتری مداری در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی ورفتارهای مشتری گرایانه در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد

کلیدواژه: تعهد سازمانی ؛ رفتارهای مشتری گرایانه ؛ مشتری مداری بعنوان ویژگی بیرونی

نویسندگان: وکیلی ، علی اکبر ؛ امراللهی بیوکی ، ناهید ؛ شاکراردکانی ، محمد

ناشر: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری

هدف پژوهش حاضربررسی تاثیر ویژگیهای شخصیتی بر رفتارهای مشتری گرایانه از طریق متغیرهای واسطهای است . مدل این تحقیق با استفاده از متغیرهای چون ویژگیهای شخصیتی، تعهد سازمانی، مشتری مداری بعنوان ویژگی بیرونی و رفتارهای مشتری گرایانه شکل گرفته است. روش تحقیق این پژوهش؛ از نظر هدف، کاربردی بوده و برحسب روش... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر تجربه مشتری بر وفاداری با درنظر گرفتن نقش میانجی رضایت وشعف مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک قرض الحسنه رسالت در شهر اصفهان)

کلیدواژه: تجربه مشتری ؛ رضایت مشتری ؛ شعف مشتری ؛ وفاداری مشتری

نویسندگان: رحمانی ، محمود

ناشر: موسسه آموزش عالی راغب اصفهانی، دانشکده علوم انسانی

مسـئلۀاصلی این مقاله بررسـی چگونگی فعالیتهای خیریۀبرخی مسـاجد و حسـینیههای شهرتهران در پیوند با نهضت امام خمینی از سـالهای1342تا1357اسـت که با اسـتفاده از رویکردتوصیفی به بررسی بخشی از اینگونه فعالیتها پرداخته شده است.از آنجا که مبارزین سیاسی با تنگناهای مالی زیادی از سوی رژیم مواجه شدند دست به ا... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر راحتی و تعامل اجتماعی بر رضایت مشتری با توجه به نقش میانجی تجربه ی مشتری (مطالعه ی موردی: بانک قرض الحسنه ی مهر ایران)

کلیدواژه: تجربه ؛ تعاملات مشتریان ؛ راحتی خدمات ؛ رضایتمندی

نویسندگان: سهرنگی نژاد ، اسما

ناشر: دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشکده مدیریت و اقتصاد

قرض الحسنه بعنوان یک ابزار مهم رفع نیاز های مالی مورد تاکید شدید اسلام قرار گرفته است و در حال حاضر تعداد قابل توجهی صندوق قرض الحسنه در کشور به اعطای این تسهیلات می پردازند که عمدتا نیازهای مصرفی را هدفگیری نموده است.از سوی دیگر فعالیت دیگری در دنیا به نام تامین مالی خرد از اعتبار قابل توجهی در عرص... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرکرد

کلیدواژه: اینترنت بانک ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری نوین ؛ خدمات الکترونیک ؛ مدیریت ارتباط با مشتری

نویسندگان: غیبی پور، علی ؛ شیروانی ،علیرضا

ناشر: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی

هدف تحقیق حاضر، بررسی بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرکرد بود. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش از نوع توصیفی پیمایشی می باشد. روش نمونه گیری به صورت نمونه گیری گروهی و نمونه گیری تصادفی می باشد و تعداد 30 پرسشنامه در بین کارکنان و مدیران بانک قر... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

نقش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و توسعه بانکداری دیجیتال در بانک قرض الحسنه مهر ایران

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری دیجیتال ؛ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM(

نویسندگان: محمودی ، مجید

ناشر: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران

در دنیای رقابتی امروز به سبب پیچیدگی مسائل و مشکلات ، نیاز به اطلاعات و آمار و ارقام بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.برای اجرای اثربخش استراتژی های سازمانی نیز اطلاعات نقش مهمی ایفا می نماید . گسترش سازمان های امروزی پیچیدگیخاصی به دنبال داشته است. به طور کلی تصمیم گیری بدون استفاده از فناوری و برر... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

ارزیابی و بهبود مدیریت دانش مشتری باروش تحلیل سلسله مراتبی AHP درشعب بانک قرض الحسنه رسالت شهرمشهد

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ رتبه بندی شاخص ها ؛ فرآیند تحلیل سلسله مراتبی ؛ مدیریت دانش مشتری

نویسندگان: حسینی ، مصطفی ؛ شهرکی ، علیرضا

ناشر: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت

در اقتصاد جهانی امروز، دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی شمرده می شود، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی و موفقیت درآن، توجه به جزء مهم دیگری به نام مشتری ضروری است، تاکنون مدیریت دانش مشتری در شعب بانک قرض الحسنه رسالت مشهد ارزیابی نشده است. با ارزیابی و بهبود آن می توان اولا به شناسایی ف... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی میزان رضایتمىدی مشتریان ازخدمات مدیریت ارتباط با مشتری (مورد تحقیقاتی بانک قرض الحسنه مهرایران شهرستان دورود)

کلیدواژه: ارتباط با مشتری ؛ بانک قرض الحسنه ایران ؛ مدیریت

نویسندگان: یاریزاده ،محمد ؛ بهلولی، علی ؛ پیرهادی ، مرتضی ؛ محمد زاده ، مهدی

ناشر: اولین همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

مدیریت روابط با مشتریان عبارت است از مجموعه گام هایی که به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه سازی روابط طولانی مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان برداشته می شود CRM مخفف عبارت (Customer Relationship Management) به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. اصطلاح CRM با مفهوم امروزی آن از دهه 1990 پدید آمد ... ادامه

سال:1395

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل